Shopping,shopping,shopping....

Jupp, ni kan nog gissa vad jag har gjort precis genom att bara titta på rubriken. Men jag har faktiskt gjord lite nyttiga saker idag som att shoppa, höll jag på att skriva xD Nä men jag har gjort klart min So läxa SKÖNT då slipper jag göra den imorgon :) Jag har också snart gjort klart min biologi läxa, ush! Jag hatar verkligen biologi....  Ska kanske unna mig med något gott... Tyvärr inte, jag har lovat mig själv att inte äta något onyttigt på vardagar... Det får väl bli en stor saftitg apelsin som kommer att förstöra mina kläder... Fast det gör ju inget har ju precis köpt en massa nytt :D 

Här ser ni vad jag har fyndat :D 


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja d låter ju inte helt fel.

Du kommer säkert ha jätte kul.

2008-11-12 @ 20:22:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; nej. torsdagar är liksom dagen innan fredag och det menas med snart helg :D onsdag är liksom bara sån död mitt-i-veckan dag. :p

2008-11-12 @ 22:30:02
Postat av: Emely

Haha jag med :)

2008-11-13 @ 19:01:37
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback