Lite bättre idag :D

Ush, igår hade jag verkligen en skit dag, men idag mår jag lite bättre ;) Men tyvärr visade det sig att min fot vad bryten :( Så nu sitter jag här hemme med ett bauta gips,, sjukt jobbigt.. men det är bara att ståut.. Men idag så piggade iallafall mamma och storasyrran upp mig, med en massa påsar med kläder. Jag fick en blandannat en massa fina benvärmare, knästrumpor mössor, och halsdukar, vantar.. jaah jag vet det låter sjukt tråkigt att få, men ett par riktigt snygga vantar kan piffa upp ens outfit rejält ;D Jag fick också en massa fina tjocketröjor, jenas, tröjor stövlar och lite sånt. Längs ner i påsarna hittade jag ett jätte fint nagelsätt med nagellack, fil, nagelsmycken m.m. så det ska jag pyssla med nu ( har lovat lillasysran att fixa hennes naglar, men hon ska dock inte få lösnaglar jag tkr inte att det är så särkillt snyggt på 11 åringar att springa runt med lösnaglar om jag ska vara riktigt ärlig ) Nääh, nu måste jag verkligen börja :)



PUSS Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback