Goodiebag :)

Hejsan jag vet att jag skulle ha lottad ut vinnaren till goodiebagen för länge SEDAN. Men jag har faktiskt bestämt mig för att vänta, tills lite fler personer har anmäld sig. Så anmäl er, om ni bläddrar ner lite så ser ni inlägget. Men nog pratar om det! Hur var er första dag i skolan/ jobbet ? Själv rusade dagen iväg, var ganska trött i början. Men det dröjde inte länge förrän jag var pigg och glad :D Fast det är klart jag hade inte klagat på att få en vecka längre lov? Vem hade klagat på det?? :O

Nä, nu ska jag allt ta och plugga
* gäsp*

Sen ska jag såklart som vanligt beställa hem något snyggt klädesplagg. Om jag har tid så lägger jag ut vad jag har beställt :D

Puss Jenny, OCH glöm nu inte att ANMÄLA er till tävlingen!!!



<3

Kommentarer
Postat av: Sufie

Söt blogg :)

Vad har du för planer i helgen då?:)

/Sufie <3

2008-11-06 @ 19:18:08
URL: http://typsufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback